
Det kan skje, og da er vi her for å hjelpe deg!
Det viktigste for oss er at du som kunde er fornøyd. Likevel, noe kan skje, og da vil vi gjøre det vi kan for å løse problemet så raskt og smertefritt som mulig. Har du en reklamasjonssak så benytt vårt reklamasjonsskjema på denne siden.
Beskrivelse/krav til reklamasjon
Beskrivelse/krav til reklamasjon
All reklamasjon håndteres i henhold til våre salgs- og leveringsbetingelser. Dette innebærer blant annet:
- All reklamasjon skal meddeles skriftlig.
- All reklamasjon skal meddeles innen gitte frister. Kjøper mister sin rett til åstille krav hvis det ikke meddeles skriftlig reklamasjon innen to år etterlevering.
- SørbøIndustribeslags eventuelle erstatningskrav er under enhver omstendighetbegrenset til varens kostnad. Det vil si at vi ikke tar konsekvensansvar sliksom arbeidsutgifter o.l.
Skriftlig reklamasjon
All reklamasjon skal meddeles skriftlig til din kontaktperson i Sørbø Industribeslag.
Dette berører også små saker/krav.
Den skriftlige reklamasjon skal inneholde:
- SIB-ordrenummer.
- Beskrivelse av reklamasjon, hva har skjedd/ konkrete avvik, skade, feil eller mangler. Det er ønskelig med bilder for å dokumentasjon.
- Kontaktinformasjon.
- Adresse for skade/reklamasjon.
Kontakt oss ved spørsmål
51 44 43 55